Vieiros

Vieiros de meu Perfil


26.945

enviar noticia abrir debate como vai isto
Edición xestionada por ti
RSS de 26.945

26.945

Un correo anónimo enviado aos medios cun enlace a un blog desvela o misterio que rodeaba este número, que apareceu pintado nas paredes de moitas vilas do país nos últimos meses.

Enviada por redaccion redaccion o 16/04/2010 11:19

GALIZA PERDE 26945 FALANTES DE GALEGO CADA ANO

Hoje o nosso País perde falantes. 26945 falantes de galego menos cada ano. Nos últimos meses vimos espalhando este número polas ruas do País. Desde hoje começamos umha campanha pedagógica para que todos os galegos e galegas saibam que a nossa língua está a ser sustituida polo castelhano a um ritmo de 26945 falantes por ano.

O governinho do PP através da "Xunta de Galicia" e de entidades anti-normalizadoras e anti-galegas pretende aumentar o ritmo de desapariçom da nossa língua. O PSOE, nos últimos tempos camuflado de defensor do galego, é responsável no nosso País junto com o PP de defender um quadro jurídico-político que nega constantemente a única oficialidade da nossa língua e a plena normalizaçom em todos os ámbitos da vida pública.

Esta perda acelerada de falantes produce-se pola negaçom histórica dos direitos nacionais e linguísticos da Galiza. Hoje seguem a existir pessoas, com nome e apelidos, e instituiçons plenamente volcadas na negaçom dos direitos do povo galego e do direito de plena normalizaçom lingüística e polo tanto, como toda comunidade nacional normalizada: a práctica do monolingüismo social.

Nos próximos meses, a mocidade galega mais combativa e consciente botaremonos aos centros de ensino, de trabalho e as ruas do Pais para denunciar directamente a todos e todas aqueles que tenhem responsabilidades directas na morte do galego e na extensom dos prejuíços contra o galego e os galego falantes.

Queremos fazer um chamamento à mocidade galega a denunciar no seu ámbito a todos e todas aqueles que tenham actitudes hostís e espanholistas cara a nossa língua. Fazer um chamamento para tomar consciencia de que a nossa língua perde falantes e isto tem responsáveis concretos. Construamos um movimiento juvenil forte e combativo que saiba castigar aos que hoje como onte som inimigos irreconciliáveis do galego, da mocidade galego e do País.

Em Galiza, 15 de Abril de 2010.


4.67/5 (12 votos)


Sen comentarios

Novo comentario

É preciso que te rexistres para poder participar en Vieiros. Desde a páxina de entrada podes crear o teu Vieiros.

Se xa tes o teu nome en Vieiros, podes acceder dende aquí: