Vieiros

Vieiros de meu Perfil


Teleoperadoras nacionalistas espanholas de subcontrata de telefónica em acçom contra o galego

Em vésperas do 18 de julho sofrim ataque de tele-operadoras nacionalistas espanholas que me reprenderam porque solicitei que se me queriam vender algo, que o figeram em galego. Até 3 chamadas seguidas...a ultima só para dizer-me: viva espanha!!!

Enviada por kurumin kurumin o 17/07/2010 00:44

Até passadas um pouco as 2 da tarde era um dia precioso. Estava a jantar baixo o alpendre e o sol era um convidado mais na comida. Soou o telefone e entrei na casa para atender a chamada:
-Hola, le llamo de telefónica, le habla fulanita (dim tam a correr o nome que nunca se queda um com ele). Usted no tiene contratada la línea de ADSL con telefónica....
-Um momento-digo-lhe eu- nom há ninguém em telefónica que para me vender um produto fale no meu idioma, em galego?
-No
-Pois daquela sinto-lho, até logo.
Volto para afora a seguir desfrutando do jantar, a família e o sol incluído e ainda bem nom me dou sentado volve soar o telefone. Entro, colho o aparelho:
-Hola, le llamo de telefónica, le habla fulanita (nom reparo tampouco no nome mas percebo que nom é a mesma voz). Usted no tiene contratada la línea...
-A ver -corto-lhe e repito-me- é que nom há ninguém em telefónica que para me vender algo se poda dirigir a mim no meu idioma!
-Pero usted es español...!!! -espeta-me a tipa.
-Sou galego! E colgo o aparelho.
Já meio amolado volvo cabo da comida, da família e do sol e sento por fim na mesa e sim, como adivinhastes , volve soar o telefone. Penso um segundo se voltar colhe-lo mas, como tenho um assunto pendente e é provável que me chamem, diante da dúvida vou lá outra-volta colher o aparelho.
-Viva Espanha! -di a voz da última tele-operadora com quem falara, e colga, clic.
Recapitulo todo o acontecido e fico abraiado. O nojo que sinto nesse momento leva-me a marcar o 1004 e fago que me atenda umha operadora em galego. Conto-lhe o caso, e sugiro-lhe que seguramente isto acontece desde umha empresa sub-contratada por telefónica. Ela di-me que desde telefónica nom se realizou chamada algumha e, nom é que nom me creia, mais é que está abraiada que isso poda suceder.
-Pois imagine eu, que se me arrefria a comida estou aqui falando com vostede -digo-lhe.
-Comento-lhe que quero fazer umha queixa (gostava mais que for umha denúncia) sinto como golpeia as teclas do seu computador e logo dá-me o número correspondente à minha queixa e pede-me desculpas em nome de Telefónica.
Volto, por fim à mesa, a desfrutar da comida, da família e do sol...esse sol que polo visto, alguns teimam em crer que nom se pom no seu, intolerante, império.
[http://www.cernekernel.blogaliza.org/2010/07/teleoperadoras-nacionalistas-espanholas-de-subcontrata-de-telefonica-em-accom-contra-o-galego/]


4,71/5 (17 votos)


Sen comentarios

Novo comentario

É preciso que te rexistres para poder participar en Vieiros. Desde a páxina de entrada podes crear o teu Vieiros.

Se xa tes o teu nome en Vieiros, podes acceder dende aquí: