Vieiros

Vieiros de meu Perfil


Lusofonía

Xestionado por Vieiros
RSS de Lusofonía
Segundo o ministro de Justiça, Tarso Genro

Lula xa ten candidata para relevalo nas eleccións presidenciais de 2010

A escollida é a súa ministra-chefe da Casa Civil, Dilma Rousseff. O presidente brasileiro vai defender a súa elección ante o Partido dos Traballadores.

Redacción - 13:30 10/10/2008
O ministro da Justiça, Tarso Genro, concedeulle unha entrevista exclusiva á Agência Brasil

O ministro da Justiça, Tarso Genro, concedeulle unha entrevista exclusiva á Agência Brasil

Nunha entrevista exclusiva que publica a axencia de noticias oficial do Brasil (Agência Brasil) o ministro de Justiça de Lula, Tarso Genro, revela que a opción do presidente brasileiro para sucedelo nas eleccións de 2010 é a actual ministra-chefe da Casa Civil, Dilma Rousseff. Genro aseguraba que opción preferente do mandatario brasileiro era ben "visíbel".

Ao tempo, Genro excluíase da loita por ser candidato do PT (Partido dos Trabalhadores) -a pesar de ser un dos máis sinalados-, ao dicir que como membro do goberno "subordinado politicamente", debe "respeitar a escolha do presidente".

Velaquí ofrecemos un retallo da entrevista feita ao ministro de Justicia pola ABr:

ABr: O PT tem divergências internas conhecidas. O partido chegará a 2010 unido e poderá oferecer à sociedade outros candidatos em condição de vencer a eleição que não o presidente Lula? Muitos analistas consideram que o pós-Lula seria de falta de alternativas nacionais no partido.
Tarso: São os mesmos analistas que diziam que o PT tinha terminado, que o presidente Lula era incapaz de governar, que viam a globalização como virtude absoluta a ser recebida de joelhos. O PT está amadurecendo, melhorando seu nível de unidade e não chegará absolutamente unificado em lugar nenhum, porque é um partido plural e tem, dentro de marcos programáticos, diferenças de inflexão sobre várias matérias. Mas chegará suficientemente forte para promover uma coalizão de centro-esquerda e dar continuidade ao trabalho do presidente.

O nome do senhor está à disposição?
Para presidente da República, não. Tenho uma avaliação, por uma série de sinais, que o presidente já fez uma escolha, que vai propor ao partido. E eu, como membro do governo e subordinado politicamente ao presidente, devo respeitar a escolha dele. E acho que é uma escolha boa, que tem condições de ser acolhida pelo partido e fazer uma grande campanha.

Ele já lhe falou quem foi a escolha?
Ela é visível. É a ministra Dilma.


5/5 (3 votos)


Sen comentarios

Novo comentario

É preciso que te rexistres para poder participar en Vieiros. Desde a páxina de entrada podes crear o teu Vieiros.

Se xa tes o teu nome en Vieiros, podes acceder dende aquí: